Üst bar özel içeriği

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Dönüşüm Optimizasyonu ile satışlarınızı artırıyoruz

Dönüşüm oranı optimizasyonu hizmetimiz ile müşterilerinize ulaşmak için harcadığınız reklam bütçesini arttırmadan dönüşümlerinizi arttırıyoruz. Bu kulağınıza güzel geliyorsa bize ulaşın.

Dönüşüm Oranı Nedir? Kısaca

İşletmeniz tarafından daha önceden belirlenen ürün satışı, veri toplama, indirme, abonelik gibi farklı amaçları gerçekleştiren kullanıcı sayısının, toplam erişilen kişi sayısına olan oranıdır.

Neden Dönüşüm Oranı Optimizasyonu?

Dönüşüm oranı optimizasyonu sayesinde müşterilerinize ulaşmak için harcadığınız reklam bütçesini arttırmadan dönüşümlerinizi arttırabiliyorsunuz. Dönüşüm oranı optimizasyonunu işletmeler için avantajlı kılan birkaç neden var. Bunlar;

  • Reklam yatırımlarının daha fazla dönüşüm sağlaması
  • Sepet terk etme oranının düşmesi
  • Sitede/uygulamada kalma süresinin uzaması
  • Çapraz satışların ve ortalama sepet tutarının artması
dönüşüm oranı optimizasyonu

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Çalışma Sürecimiz

1. Fizibilite Analizi

Dönüşüm oranını iyileştirmek için öncelikle tüm dijital varlıklarınızın mevcut durumunu ve varsa e-ticaret süreçlerini analiz ediyoruz.

2. Dönüşüm Oranı Optimizasyon Planı

Analiz sürecinde edindiğimiz bilgilerden ve deneyimlerimizden yola çıkarak teknik eksikler ve ‘uygulanabilir’ fikirler için özel hipotezler ve alternatif senaryolar ile planımızı oluşturuyoruz.

3. Dönüşüm Optimizasyonu

Dönüşüm oranını artırmak için optimizasyon planına dahil ettiğimiz konularda yaptığımız çalışmaları A/B testlerine göre gerçekliyoruz.

4. Takip ve Raporlama

Dönüşüm oranı optimizasyonu için yaptığımız iyileştirmeleri başarılı ve başarısız olarak gruplandırarak ölçümleme sonuçları ile birlikte size raporluyoruz.

Dönüşümleri arttırmaya hazır mısınız?
Teklif Alın

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Hizmetlerimiz

UI ve UX Denetimi

Kampanya Denetimi

İçerik Denetimi

A/B Testleri

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu ile ilgili sık sorulan sorular

Dönüşüm oranı optimizasyonu nedir? (CRO), ingilizce Conversion Rate Optimization kelimelerinin baş harflerinden oluşan ve Türkçede Dönüşüm Oranı Optimizasyonu anlamına gelen bir kısaltmadır.

A/B testi, dönüşüm optimizasyonunda performansı en yüksek sayfayı belirlemek için en çok kullanılan testtir. A/B testi ile orjinal sayfa üzerinde iyileştirme yapılarak bir varyasyon oluşturulur ve bu iki sayfa belirli bir trafik üzerinde belirli bir süre teste tabi tutulur. Test sonucunda yüksek performans gösteren sayfa orjinal sayfa ise test başarısız olmuştur. Ancak orjinal sayfanın varyasyonu daha iyi bir performans gösterdiyse varyasyon canlıya alınarak test sonuçlandırılır.

A/B/N testi, A/B testi ile aynı amaç için dönüşüm optimizasyonunda kullanılan bir testtir. A/B testinden farkı ise A/B/N testinde orjinal sayfanın birden fazla varyasyonu oluşturularak teste tabi tutulur. Test sonucunda hangi varyasyon daha iyi dönüşüm performansı sergilediyse o varyasyon canlıya alınır.

E-Ticaret sitelerinde dönüşüm oranı optimizasyonu çalışmalarında tamamen satışları artırmaya odaklanırız. Bunun için açılış sayfası, ürün detay sayfaları, ödeme yöntemleri, müşteri hizmetleri, sepet sayfası, sipariş adımları gibi pek çok noktada dönüşüm optimizasyonu çalışmaları yaparak satın alma sürecinde alışverişi yarıda bırakıp sayfayı terk etme oranını düşürürüz.

Sonuç olarak yaptığımız eticaret dönüşüm optimizasyonu çalışmaları ile satışlarınız artar.

Dönüşüm optimizasyonu sadece e-ticaret siteleri için değil, haber siteleri ve portallar için de yapılabilmektedir. Bu tür sitelerde dönüşüm hedefi satış yerine sayfa görüntüleme, form doldurma veya üye kaydı olabilmektedir. Bu hedefler için de dönüşüm optimizasyonu sonucunda artış sağlanmaktadır.

Dönüşüm optimizasyonu sürekli takip ve alternatifler oluşturulması gereken bir iş olduğundan proje kapsamına göre ayrılacak zaman belirlenmekte ve Adam/Saat şeklinde ücretlendirilmektedir.

Sayfa başına kaydırma butonu.